Leveringspolitik
Leveringstid
Vi sender varen fra lageret til kunden inden for 1-3 hverdage.
Vi sender og sælger varer over hele verden, og vores leverancer tager under normale omstændigheder mellem 8-25 hverdage . Ordrer afgivet i weekenden pakkes og sendes normalt den næste hverdag.
Leveringsdatoen er baseret på arbejdsdage og derfor ikke omfatter weekender og helligdage .
Bemærk venligst, at specialbestillinger kan have en længere behandlings- og fremstillingstid.
Hvis der opstår forsinkelser i leveringen på grund af omstændigheder uden for vores kontrol (Force Majeure) såsom f.eks. Under en igangværende global pandemi er vi ikke ansvarlige for problemer forårsaget af leveringstider. Vent venligst op til 30 hverdage, før du kontakter kundeservice vedrørende manglende ordrer. ved at følge ordren med det angivne sporingsnummer.
Hvis du har spørgsmål vedrørende leverancer, bedes du altid kontakte os via e-mail med emnelinjen "Levering", så vi kan svare dig hurtigst muligt.
Produkterne sendes direkte fra vores partners lager. for at kunne tilbyde dig som kunde de bedst mulige priser. Vi forbeholder os retten til at begå eventuelle fejl, der måtte opstå i forbindelse med tredjepartslogistik. Ved at foretage et køb hos os accepterer du alle de vilkår og betingelser, der er angivet på denne hjemmeside. Vi råder dig derfor til at Kontakt os venligst på forhånd, hvis du har spørgsmål vedrørende dit køb, inden du indgår en købsaftale. I tilfælde af klager eller andre spørgsmål, bør du altid kontakte os via e-mail og ingen andre steder for at sikre, at du modtager et svar så hurtigt som muligt.
For alle pakker, der ikke indløses, forbeholder Airfryerexperten.se sig retten til at opkræve dig som kunde SEK 200 for omkostninger til returforsendelse og ekspeditionsomkostninger.
*Vores leveringstider er kun estimater og ikke garanterede tider og kan derfor variere afhængigt af hvor du bor i Sverige.
Importmoms og told
Det faktum, at varerne sendes direkte fra vores leverandør uden for EU, betyder også, at forsendelsen i nogle tilfælde kan være pålagt importmoms og told. Samlet set sker dette ikke særlig ofte, og i tilfælde hvor du har modtaget besked via Postnord om betaling af importmoms, beder vi dig om at give os besked, så vil vi undersøge det nærmere.
Toldgebyret (meddelt af det svenske toldvæsen) gælder kun for en deklareret værdi af varer på cirka 1.600 SEK og derover, hvilket er grunden til, at importmoms er mere almindelig.
Hvor er min ordre?
Din ordre vil blive afsendt fra vores partners lager inden for 1-3 hverdage* . Vi sender dig en bekræftelsesmail med dit sporingsnummer og leveringsoplysninger.
Hvis du stadig er usikker på, hvor din pakke er, bedes du sende os en e-mail, så kan vores supportteam hjælpe dig yderligere.
* I tilfælde af store mængder kan behandlingstiden variere med op til 7 dage. Ovenstående tid er kun et estimat af, hvad vores pakker normalt tager at behandle. Ovenstående tider er ikke garanterede frugtsætningstider.
Min pakke kan ikke spores, hvad kan jeg gøre?
Efter du har modtaget e-mailen, der bekræfter afsendelsen af din levering, kan det tage op til 5-7 hverdage, før sporingskoden er aktiv. Hvis du stadig har problemer, så tøv ikke med at kontakte os.